برگزاری چهل و چهارمین جلسه شورای فناوری شهرستان فردوس

برگزاری چهل و چهارمین جلسه شورای فناوری شهرستان فردوس

مورخ چهارشنبه 16خردادماه ماه1403 ساعت 10 چهل و چهارمین نشست شورای فناوری شهرستان فردوس در سالن جلسات مرکز رشد فردوس و همزمان به صورت ویدئو کنفرانس با سالن جلسات پارک علم وفناوری خراسان جنوبی برگزار گردید. ابتدا سرپرست مرکز رشد توضیحاتی در موردساختار جدید شورای فناوری شهرستان و همچنین دستور جلسه چهل و چهارم را مطرح نمود. در این نشست پس از ارائه  توسط ارائه دهندگان طرح های فناورانه، تمامی ایده  و طرحها توسط اعضا شورای حاضر در جلسه  مورد بحث و بررسی گذاشته شد و سرپرستان واحدها و مدیرعامل شرکتهای متقاضی پذیرش یا ارتقا واحد توضیحات و وجوه فنی و علمی طرح خود را بیان نمودند. در پایان جلسه اعضا شورا با پذیرش یا ارتقا واحدهای ذیل در مرکزرشد فردوس موافقت کردند.

*  درخواست پذیرش طرح در دوره رشد مقدماتی واحد به سرپرستی آقای علی ناصری با عنوان " سنجش سرعت و جهت باد با استفاده ازتکنولوژی آلتراسونیک"

* درخواست پذیرش طرح در دوره رشد مقدماتی واحد به سرپرستی خانم فهیمه مرادی با عنوان" طراحی و خدمات مهندسی با استفاده از پرینتر سه بعدی"

*  درخواست پذیرش طرح در دوره رشد مقدماتی واحد شرکت فردوس توسعه آریا و مدیر عالی آقای الیاس بصیر با عنوان " طراحی سامانه بررسی و ارزیابی امنیت وب سایت ها"

* :  درخواست پذیرش طرح در دوره رشد مقدماتی واحد به سرپرستی خانم زینب دهقان با عنوان" طراحی و دوخت لباس بانوان و آقایان با ایده از سبک معماری سنتی "

* : درخواست ارتقا به رشد شرکت آبادگران کشت شرق با مدیر عاملی خانم مرضیه مولوی  با طرح " تولید ترکیبات فراوری شده برپایه کائولن"

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

کارگاه آموزشی  ((مباحث مالیاتی برای شرکت های دانش بنیان و فناور))
برگزاری اولین نشست کارگروه معدن زیست بوم شرق کشور
رویداد استارتاپی شاهد و ایثارگر استان خراسان جنوبی
کارگاه اموزشی دانش بنیان