چهاردهمین جلسه شورای مرکز رشد با بررسی دوطرح در حوزه " فراوری سنگ های قیمتی و "بسته بندی نوین گیاهان دارویی" برگزار گردید.

چهاردهمین جلسه شورای مرکز رشد با بررسی دوطرح در حوزه " فراوری سنگ های قیمتی و "بسته بندی نوین گیاهان دارویی" برگزار گردید.

چهاردهمین جلسه شورای فناوری مرکز رشد فردوس در تاریخ 98/04/27 برگزار شد. در ابتدا مهندس عبدالهی سرپرست مرکز رشد فردوس ضمن خوش آمدگویی به تمام اعضای حاضر در جلسه به شرح مختصراهداف و کارکرد مرکز رشد پرداخت. وی شرط تمدید زمان استقرار واحدها در دوره رشد را داشتن برنامه کاری و شرح اقدامات انجام گرفته دانست. مهندس عبدالهی سپس با قرائت دستور جلسه توضیحات مختصری در مورد طرح های قابل پذیرش در مرکز را بیان نمود.  ابتدا طرح "بسته بندی نوین گیاهان دارویی" توسط سرپرست گروه مطرح و گزارشات آن ارائه شد و همچنین نمونه اولیه محصول به رویت اعضای شورا رسید و اعضای شورا پیشنهادات و موارد فنی درگیر با این طرح را بیان نمودند. مورد بعدی تقاضای تمدید استقرار در دوره رشد جهت طرح "تولید بلوک های دکوراسیونی از ضایعات سنگ های نیمه قیمتی" که پس از ارائه گزارشات فنی و مستندات توسط مدیر عامل شرکت درین ناب فردوس ، موارد و راهکار های آن توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت. همچنین نسبت به میزان حمایت مالی و تسهیلات پرداختی به طرح های فوق در صورت پذیرش در مرکز و خروج واحد های فناوری که زمان آنها به پایان رسیده است موارد بررسی و تصمیمات لازم اخذ شد.

نظرات

تاکنون نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

لطفا برای ثبت نظر، وارد حساب کاربری تان شوید و یا ثبت نام کنید.

اطلاعیه ها

رویداد استارتاپی شاهد و ایثارگر استان خراسان جنوبی
کارگاه اموزشی دانش بنیان
فراخوان اولویت های پژوهشی استان خراسان جنوبی
برگزاری رویداد استارتاپی نوشهر